HírekKiemelt

Tényleg a Kossuth téren parkol Barbie lakóautója?

A Mattel elindította az első hazai Fake OOH (ál-közterületi) reklámkampányát.

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus Hot Wheels T-Rex autószállító a városi forgalomban ijesztgeti az autósokat.

Mindkét jelenség azonban csak social media videók formájában létezik, köszönhetően a CGI-technológiának, amely egyre inkább átírja a közterületi reklámozás szabályait is.

Az egyik első Fake OOH (ál-közterületi) kampányt a Maybelline szervezte, akik egy megdöbbentően valósághű videóban londoni járművekre erősített óriás szempillákat festettek be óriás szempillaspirálokkal; de használta az eszközt az HBO is a Sárkányok háza sorozat promóciójához, vagy a Ford, amikor sárgára „festették” a kölni dómot az új modelljük kedvéért.

A Barbie és Hot Wheels Fake OOH kampány kifejezetten a fiatal magyar szülőket célozza TikTokon valamint Instagramon, és december 19-ig tart.

Nyitókép: Pixabay

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük